12 mei 2007

* dusss *


Callcenters blijven irriteren

Nederlanders zijn nog steeds weinig te spreken over callcenters. Dat blijkt uit onderzoek dat het Amerikaanse softwarebedrijf Genesys zaterdag bekend heeft gemaakt. Minder dan een op de tien mensen vindt dat klantenservices aanzienlijk zijn verbeterd in de afgelopen drie jaar.

Gelukkig hebben wij net een ons ITO certificaat gehaald en heb ik afgelopen donderdag weer een positief coaching gesprek gehad... Maar ik begrijp die ene -negatieve- ondervraagde wel hoor. Soms heb ik zelf ook wel eens als ik een bedrijf heb gebeld het gevoel dat ik net zo goed niet had kunnen bellen. Ach ja, dat heb je niet alleen bij call centers zullen we maar denken ;o)

Labels:


* reacties * Een reactie posten



<< * terug *

Archives

januari 2006   februari 2006   maart 2006   april 2006   mei 2006   juni 2006   juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   juli 2007   augustus 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   april 2012   juni 2012   november 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?