11 november 2007

* te erg voor woorden *

Wie ben ik? Ik ben de shit van al die rappers hier! En al die chicks willen chillen met een click, maar de click die is te ver van hier. Doe mij een flesje bier, geef Willy xtcSletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier! Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy, sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie. En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks. En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja

Ik ben dom lomp en famous. Ik ben dom lomp en famous. Ik ben dom lomp en famous. Bitches zitten aan me penis!

De hele tekst vind je hier....

Ligt het nou aan mij, word ik oud of is dit gewoon te belachelijk voor woorden?! Het zal allemaal ongetwijfeld als grap bedoeld zijn, maar toch... Dit zijn toch geen teksten waarvan je wilt dat je kind dit meezingt? "Sletjes, wijven, bitches"en dan "bitches zitten aan me penis"... My god,ik word echt oud!

Labels:


* reacties *
Tsja, Ik vind het wel een lekker nummer... De beide dochters hier niet... Hoezo generatiekloof..?
 
@Peter: Ik heb het ook over de tekst. De melodie is wel oké...(helaas)
 
Heroine godverdomme, heroine godverdomme, heronine is een vloek...mijn moeder (in de jaren tachtig in de christelijke hoeksche waard) vond het vreselijk dat ik dat meezong...
En de buurvrouw, die echt zwarte kousen en lange rokken droeg en met bedekt hoofd op de dag des heren drie keer naar de kerk ging, kreeg al een rolberoerte van Ik voel me zo VERDOMD alleen ;-)
Nee, ik wil het niet bagatelliseren, maareh ik denk dat dit een fase is waar iedere puber sowieso doorheen gaat.
En verder wil ik dat jouw Sletje, NU haar blog naam aanpast ;-))
 
Mijn dochter vind het net als ik een draak van een nummer... mijn collega van 26 vind het geweldig en ik kreeg 'm dan ook van hem via bluetooth... (mijn dochter en ik zijn 33 en 15 even voor het beeld...)
 
Ach ja, ieder kind heeft recht op zijn hits, that's true, maar ik vind dit zo vresleijk plat... En ik weet 't; mijn held uit oude tijden, Prince, was ook niet zo'n lieverdje qua teksten... Maar in 't Engels klinkt alles wel een stuk minder "hard", toch?
Goed. Ik ben officieel een oude trut aan het worden :(
 
@Alice: haha, inderdaad, het woord 'sletje' hoor (lees) ik nérgens zo vaak als op dit blog!! En ja, ik erger me gek aan dat woord.
Het erge van dat nummer is, dat het in je hoofd blijft zitten. Ik stond laatst af te wassen... sta je daar als vrouw van 40 'bitches zitten aan m'n penis' te zingen!!! Moehaha!
 
@Ing: aaaah nee hoor, ik snap best wat je bedoelt, je bent geen ouwe muts..uhm..trut...uhm..bitch ;-))))

Weet je WAT pas plat is? Dat Marijn tegen de mevrouw achter de kassa van de supermarkt zegt: mijn papa heeft een piemel en mama heeft een gleufje ..... hahahaha
 
@Alice: Hahahaha, dat méén je niet!
 
@Ing: Yep!!!

Marijn is erg spraakzaam tegen vreemden. Over het algemeen blijft dat bij: 'kijk, stoere laarzen'of 'manijn is mooi he?'(we noemen haar ook al narcissus), maar af en toe wordt het wat intiemer.
De dochter van Arjan's broer zei heeeel hard in de supermarkt (waarom toch altijd daar?): ik mag niet aan papa's piemel komen onder de douche....
Dus!!!
Runs in the family!
 
@Alice: MY GOD!!! Hahaha. En daar sta je dan.... Sam is daar allemaal helemaal niet mee bezig. Zolang hij een tractor, kraan of snoepjes ziet, is hij tevreden :o)"Mama, deze kopen?"
 
Een reactie posten



<< * terug *

Archives

januari 2006   februari 2006   maart 2006   april 2006   mei 2006   juni 2006   juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   juli 2007   augustus 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   april 2012   juni 2012   november 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?