16 juli 2009

* tijd voor vakantie *

Pfff, ik weet niet wat ik heb maar ik ben weer eens een beetje 'onrustig'. Of het nou komt omdat ik v/d week een grijze haar ontdekte, of het feit dat mijn rug mijn hele dag weer bepaald, of dat ik drie dagen achter elkaar vrij was en het geen één dag strandweer is geweest, of omdat Sam de laatste weken toch weer regelmatig 'ongelukjes' heeft en ik per dag zo'n broek of 3 in een sopje moet zetten, of omdat ik ongesteld moet worden, of omdat iedereen al (bijna) vakantie heeft en ik nog moet wachten tot 16 augustus, of omdat ik zo graag wat boeken wil lezen maar er gewoon niet aan toekom, of omdat ik graag zou willen gaan skeeleren of hardlopen als Sam 's ochtends op school zit maar het nu niet kan vanwege mijn rug. Wat is dat toch? Ik heb niks te klagen; heb lieve kindjes, een lieve man -die vanaf vanmiddag ruim ZEVEN weken vrij heeft-, heb een leuk huis, een vakantie in het vooruitzicht, een klein feestje gepland voor mijn veertigste verjaardag, heb nóg een vakantie met mijn lief naar LA in de planning... Ik moet maar gewoon weer even een schop onder m'n eigen kont geven en weer even wat gaan doen! Het leven is mooi ;) Hup naar buiten en genieten van de zon, morgen is het weer uit met de pret...

En even voor de 'roddeltantes' onder ons, ik denk dat Jan ook erg toe is aan vakantie:
Jan niet blij met interview , Jan Smit is niet zo blij met het interview dat zijn moeder heeft gegeven over de vermeende grijpgrage handjes van zijn ex Yolanthe. Ik ben zó blij dat ik niet in dat 'wereldje' zit... Alles en iedereen weet van alles over je te vertellen en kán dat ook gewoon zomaar doen. Zeer vermoeiend lijkt me! 'Jan aangevallen door ex Liza' ,Jan Smit zou dinsdagavond op de vuist zijn gegaan met de (ex-)man van zijn geliefde Liza. Yolanthe: “Ik ben blij dat Jan gelukkig is” Iedereen mag weten dat Yolanthe Cabau van Kasbergen nu helemaal happy is met Wesley Sneijder. Maar ze kan ex Jan Smit toch niet niet helemaal los laten. Ik zie hier wel weer een nieuwe docu-soap voor de TROS in ;)

Labels: ,


* reacties *
oh oh, jij hebt het "helpikword40" syndroom.
Nee, even zonder gekheid, ik herken je gevoel, sinds een half jaar heb ik het ook, in de week voor mijn menstruatie.
Een raar gevoel, het lijkt er een beetje op dat je je harstikke ongelukkig voelt, maar dat is het eigenlijk niet.
Dan wil ik iets, maar ik weet niet wat.
Heel vaag allemaal, maar na een paar dagen is het gewoon weer over.

En niet te hard schoppen hoor, dat is helemaal niet goed voor je rug!
 
@Ilse: Zou dat het zijn? En als we dan 'straks' tegen de 50 lopen, krijgen we een dan nóg onbestemder gevoel? Ik denk dat het een combinatie van m'n rug (waardoor een hoop dingen niet zo fijn zijn on te doen) en de maandelijksehormoonhuishouding (3x woordwaarde) is...
 
er is ook weer het een en ander veranderd, daar moet je weer aan wennen. tuurlijk maak je vantevoren een hoop plannen over wat je allemaal kan doen als die kleine vent naar school is. en dan is het frustrerend dat het er allemaal niet van komt. maar is denk ik vooral een kwestie van wennen.
wel lastig dat je rug weer zo van zich doet spreken. en dan werkt een aanstaande menstruatie ook niet echt mee.
en natuurlijk vakantiekriebels... en misschien ook wel een beetje 40kriebels... en weten dat je je meisje weer een paar weken moet missen.
anyway, leg je jezelf niet teveel eisen op en laat afentoe de boel de boel, ga lekker uitwaaien of in de zon liggen. morgen is er weer een dag.
 
Een reactie posten



<< * terug *

Archives

januari 2006   februari 2006   maart 2006   april 2006   mei 2006   juni 2006   juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   juli 2007   augustus 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   april 2012   juni 2012   november 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?