05 augustus 2009

* mooi van/voor buiten *

Gisteren mijn eerste stranddagje sinds de zomervakantie -voor de kids en leraren/leraressen- begonnen is. Altijd lekker om de zon op je huid te voelen met uitzicht op de zee en een lekker briesje om je niet te laten smelten. Maar voordát je er bent... Tas inpakken, eten en drinken mee, schepjes, speelgoed, wat te lezen en dan ben je good-to-go. Wat niemand op het strand weet is dat je jezelf eerst eens even kritisch in de spiegel hebt staan bekijken in je bikini. Je ziet altijd wel iets dat je niet bevalt... Zo ben ik niet blij met mijn bovenbenen en zou ik ook graag mijn 'six-pack-buikje' van vroeger wel terug willen zien, maar ja, ik ben geen dochter van Ti-Ta Tovenaar... Eenmaal op het strand heb je uitzicht op al het bloot dat anderen tentoonstellen. Soms iets té veel naar mijn smaak, maar het kan ook wel strelend voor jezelf zijn om te zien dat je nog echt niet zo'n flater slaat in je bikini als je zo eens om je heen kijkt! Oké, het kán allemaal strakker en misschien is het allemaal mooier als er twee kilo minder aan mijn lijf zit, maar ik geloof dat ik me nog echt niet hoef te schamen als ik mijn shirt uittrek of een ijsje eet op het strand ;)
Ik kwam door domweg wat surfen op een 'faux pas' voor vrouwen die wat steviger zijn en tja als ik dat zo lees kan ik me er wel een bepaald beeld bij voorstellen, maar aan de andere kant... Als iemand zich er zelf prettig bij voelt... Altijd lastig. 5 mode-faux pas bij vrouwen met overgewicht

Zo zijn er ook altijd fashion-items die ik bij niemand mooi vind. Mode of niet!
Sokken mogen deze herfst weer gezien worden

Maar goed, feit blijft dat je in deze tijd bijna crimineel bent als je niet in maatje 36 past. Het is zelfs zo erg dat mannen zeggen hun vriendin te dumpen als ze dik wordt. Beetje jammer dat het altijd weer op de buitenkant neerkomt...
Helft Amerikaanse mannen dumpt vriendin als zij dik wordt

En om even over fashion door te gaan, ik heb een erg leuke Belgische site gevonden: Nina. Zo hebben ze het daar niet over een jurkje, maar over een 'kleedje'. Geweldig! Schokkend vind ik wel weer dit nieuws: Dijenhoge laarzen zijn dé schoenentrend voor de herfst van 2009. Madonna droeg ze een paar maanden geleden al, maar om als 'niet-artiest' met die dingen over straat te lopen... Ik weet 't niet hoor... Het is misschien wel handig als je veel regen of kou verwacht :) Oh en wacht: de body komt terug! Lady Gaga en Kate Perry hebben ze al lang herontdekt, ik sla even over. Ik kan me de kwelling op de fiets nog levendig voor de geest halen, als u begrijpt wat ik bedoel... Maar wat dan wel weer goed nieuws is: onderbroek die cellulitis doet verdwijnen. Oké, sexy istie niet, maar voor 30 euro kun je het altijd proberen. Toch? Het schijnt echt wetenschappelijk bewezen te zijn dat het werkt. Nou ja, ik heb gisteren mijn skeelers van zolder gehaald en als m'n ruggetje een béétje mee wil werken, kan ik ze van de week misschien wel weer eens onderbinden. Sporten schijnt óók te helpen ;) En als ik op wil vallen dan ga ik een rondje hardlopen op deze FiveFingers, hahaha. NOT! De schoen zorgt, aldus de ontwerpers, voor een betere balans en lenigheid. Ontworpen met de bedoeling om tijdens vrije momenten te bewegen, zouden ze activiteit stimuleren. Ook maken ze de voeten gezond en sterk, omdat het lijkt alsof je op blote voeten loopt. Tjonge, ze verzinnen ook wat...

Labels: , ,


* reacties *
Onderzoek wijst uit dat de helft van de Amerikaanse mannen ...etc.
Mijn man is niet het type dat op sites als AskMen.com enquetes invult, de jouwe volgens mij ook niet. Dus ik denk dat we t maar een beetje genuanceerd moeten zien. Puisterige Amerikaanse pubers die hun dagen op internet slijten en dromen van de dag dat zou een vriendin aan de haak slaan zouden deze nu nog imaginaire vriendin inruilen voor een slanker exemplaar als de nu nog imaginaire vriendin te dik wordt.. +/''
 
@Alief: LOL!
 
Een reactie posten



<< * terug *

Archives

januari 2006   februari 2006   maart 2006   april 2006   mei 2006   juni 2006   juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   juli 2007   augustus 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   april 2012   juni 2012   november 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?