13 mei 2010

* huwelijkscadeau van Lalas *









Dat Lalas vol verrassingen zit wist ik inmiddels al. Hij was al weken bezig met een tripje ter ere van ons vijfjarige huwelijksdag (6 juni a.s). We hadden Rome in gedachte, maar dat bleek in de meivakantie een beetje ver boven ons budget te liggen. Lalas vroeg me of ik mee wilde beslissen of dat het een verrassing voor me moest worden."Verras me maar!", was mijn reactie. Nou dat heb ik geweten! Geheimzinnigheid alom en iedereen kreeg zijn plannen te horen op 't moment dat ik de kamer verliet...

Maandag 10 mei kreeg ik de eerste van vele envelopjes in handen. We bleven in eigen land en elke keer als we ergens heen gingen kreeg ik weer een enveloppe met een gedicht en omschrijving van hetgeen me te wachten stond. Allereerst gingen we naar de dierentuin in Amersfoort. Op onze eerste uitje als 'stelletje' gingen we naar de ZOO in Antwerpen, dus het moest een andere worden. Gelukkig werkte het weer mee!

Daarna gingen we naar Volendam. Dat stond nog op ons lijstje. Wij wilden ook wel eens naar het dorp van Jan Smit, Nick & Sinon, BZN en al die andere 'muziekgrootheden' én we wilden natuurlijk dolgraag in kostuum op de foto!!! Overnachten deden we in Kwadijk op een boerencamping, maar eerst gingen we in Edam naar een heerlijk Italiaans restaurantje.

Dinsdag 11mei stond een treinreisje naar Amsterdam op het programma. We gingen naar het Anne Frankhuis. Daar was ik nog nooit geweest. Ook dat had Lalas allemaal al via internet geregeld en we konden dus zo naar binnen. Erg indrukwekkend... Eenmaal weer terug bij de camper kreeg ik een enveloppe waar in stond dat we naar Alkmaar zouden gaan, naar het Beatles museum. Geweldig. Helemaal tot stand gekomen door een groot fan en alles was eigen bezit. De meneer die die dag waarnam kon erook honderduit over vertellen. Helemaal leuk! Overnachten deden we in Sneek, want ook in Friesland was ik nog nooit geweest. Daar gingen we naar de bios, naar Iron Man 2 (Green Zone draaide die dag helaas niet). In de regen op de fiets naar de camping terug en heerlijk geslapen onder het ritme van de regen op het dak...





















Woensdag 12 mei stond een middagje shoppen op het programma, in Zwolle. Het weer was niet echt geweldig, maar we hebben allebei wel wat kunnen 'scoren'. En toen de volgende verrassing: een nek,rug en voetmassage in Zuidwolde in een Thermen! Héérlijk kan ik u vertellen! Die avond hebben we na een lekker frietje een avondje in de camper doorgebracht. Beetje lezen, beetje schrijven en daarna lekker slapen.
Donderdag 13 mei was ons laatste dagje van onze 'Nederlandse roadtrip'. We vertokken naar Staphorst, maar helaas was het museum daar gesloten ivm Hemelvaartsdag. Wél zagen we vele dorpelingen hun tocht van de kerk naar huis afleggen ín klederdracht! Goed, toen de allerlaatste verrassing: naar Giethoorn: óók al zo'n mooi plaatsje. We hebben daar meteen een cadeautje voor mijn mama gescoord, want die is vandaag 77 geworden. En toen weer het hele eind terug naar huis... Wat een heerlijke dagen met z'n tweetjes. Veel gezien, veel gedaan, veel gelachen. En thuis stond er nog een cadeautje op me te wachten: Pure van DKNY! Wat een verwennerij allemaal.Ik roep dan ook heel hard: IK HEB HET ALLERLIEFSTE VRIENDJE VAN DE HELE WERELD!!!

Labels: , ,


* reacties *
Hahaha! Mooi! Zie je wel: je hoeft niet ver voor avontuur!
 
dat klinkt goed en ziet er goed uit. mooie camper zeg.
 
Heeeeeeeeeerlijk !!!!
 
We riepen al zo lang dat we nog een heleboel van ons eigen land niet gezien hadden... en nu dus weer een beetje meer ;o) Erg leuke verrassing en Rome blijft op 't lijstje staan!
 
Wat een leuke trip joh, en inderdaad, er is in Nederland nog genoeg te zien. Wat kun jij trouwens ontzettend zwoel nacho's eten, wahahaha
 
Wow, een echte road trip. Klinkt allemaal heel leuk. Die foto in klederdracht is heel leuk geworden.
Die Lalas, ik wist niet dat hij het in zich had ;-).
 
wauw doe mij zo,n man (hihi) wat een goed cadau
 
Een reactie posten



<< * terug *

Archives

januari 2006   februari 2006   maart 2006   april 2006   mei 2006   juni 2006   juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   juli 2007   augustus 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   april 2012   juni 2012   november 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?